طرح توسعه شرکت فرش زاگرس کرمانشاه با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛یحیی خسروی رئیس هیات مدیره شرکت فرش زاگرس با بیان اینکه  با راه اندازی این خط تولید جدید توانایی تولید فرش ۱۲۰۰ شانه با تراکم ۳۶۰۰ با عرض چهار متر را بدست آوردیم گفت:کلنگ کارخانه فرش زاگرس سال ۹۳ زده شد و فاز اول کارخانه با چهار خط تولید در کمتر از یکسال به بهره برداری رسید.

وی  ادامه داد: در فاز اول ظرفیت تولید ما ۲۷۵ هزار مترمربع فرش ماشینی در سال بود که با راه اندازی خط جدید این ظرفیت به ۴۲۵ هزار مترمربع در سال رسیده است.

خسروی سرمایه گذاری اولیه این واحد را ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای راه اندازی خط جدید نیز ۱۰ میلیارد تومان دیگر هزینه کردیم  این پروژه در سال اول به صورت مستقیم برای ۶۵ نفر و ۴۰۰ نفر غیرمستقیم اشتغالزایی داشت و در این فاز اشتغال مستقیم آن به 100 نفر و اشتغال غیرمستقیم آن به ۶۰۰ نفر رسید.

نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز بیان کرد : امسال ۱۲۰ طرح نیمه تمام صنعتی با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲۵۰۰نفر در استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: تاکنون ۴۲ واحد از این تعداد با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی حدود هزار نفر به بهرداری رسیده است.

 

انتهای پیام/ز

امسال 120طرح نیمه تمام صنعتی افتتاح می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.