نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت : اعتماد ملت به مسئولان پشتوانه عظیمی برای دولت و نظام است و هر تحریمی را شکننده خواهد کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی در دیدار با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : مشکلات اقتصادی کشور جدی است و نه تنها هنوز سایه شوم تحریم برداشته نشده بلکه جدی‌تر و گسترده‌تر نیز شده است.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس پیچیده‌ترین مشکلات در کشور وجود داشت و به خاطر اینکه صادقانه مطرح می‌شد، مردم تحمل می‌کردند و با نظام و دولت همراه می‌شدند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه امروز برخی‌ها با ادبیات دوران دفاع مقدس با مردم صحبت نمی‌کنند، افزود: با وجود این همه مشکلات در اظهارات برخی از مسئولان چیزهای می‌شنویم و آمارهایی در حوزه اشتغال ارائه می‌شود که با واقعیت‌های جامعه قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود : اگر صورت مسئله را پاک کنیم مردم با ما همراه نمی‌شوند و ممکن است اعتمادشان را به مسئولان نظام از دست بدهند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بر نظارت و بازرسی دقیق در واگذاری منابع و امکانات تاکید کرد و گفت : اگر این امر تحقق نیابد ، کارها به دست آدم‌های نالایق می‌افتد و در نتیجه مردم آسیب می‌بینند.

در این دیدار محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت هم گفت : باید منابع و امکانات به اهلش سپرده شود و خلاف شرع و عدالت است که کارها را به کسانی واگذار کنیم که اهلیت ندارند.

انتهای پیام/

 

دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار