حکیم زاده مطرح کرد؛

ثبت‌نام دانش‌آموزان فاقد مدارک هویتی در مدارس امکان‌پذیر است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان فاقد مدارک هویتی با کارت حمایتی امکان ثبت‌نام در مدارس را پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در برنامه پرسشگر در مورد ثبت نام اتباع خارجی و دانش آموزان فاقد مدارک هویتی در مدارس کشور عنوان کرد: آموزش و پرورش موظف است دانش آموزان را به شرط داشتن کارت حمایتی ثبت نام کند که جلساتی برای اجرای این کار با وزارت کشور برگزار کردیم.

 وی افزود: در تاریخ ۱۹ تیرماه سال ۹۶ ابلاغیه‌ای مربوط به ثبت نام دانش آموزان فاقد مدارک هویتی صادر و استفاده از کارت حمایتی برای ثبت نام در مدارس برای دانش آموزان داخلی و اتباع خارجی در نظر گرفته شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: بر اساس ضوابط تعریف شده اتباع خارجی از طریق صدور کارت حمایتی در مدارس امکان ثبت نام داشته و تمامی شرایط ثبت نام مانند دانش آموزان داخل کشور است.

 وی تصریح کرد: بر اساس دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تحصیل تمامی دانش آموزان و حتی اتباع خارجی اقدامات لازم در آموزش و پرورش انجام شده تا هیچ دانش آموزی از تحصیل باز نماند.

 حکیم زاده در مورد وضعیت اخذ وجه از دانش آموزان اتباع خارجی هنگام ثبت نام گفت: ثبت نام تمام افراد در مدارس دولتی رایگان بوده و مدارس اجازه اخذ وجهی را ندارند.

 معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در خصوص ثبت نام دانش آموزان در مناطق خارج از محدوده زندگی یادآور شد: هر دانش آموز اتباع خارجی بعد از صدور برگه هویت تحصیلی از فرمانداری‌ها امکان ثبت نام در مدارس را داشته و سعی می‌کنیم پوشش تحصیلی برای تمامی دانش آموزان لحاظ شود.

انتهای پیام/

امکان پذیر بودن ثبت نام دانش آموزان فاقد مدارک هویتی در مدارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حبیب میر
۱۰:۳۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۷
دفاتر های کفالت همکاری درست با محاجرین ندارن اصلا من پسرم 6 ساله شه با تماس های مکرر نتوانستم بخاطر درس و اموزش پسرم برگه حمایت تحصیلی بگیرم لطف شما با دفاتر کفالت تماس گرفته کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۱:۵۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
واقعا که....
آخرین اخبار