در پی حادثه دلخراش درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان هرمزگانی که در اردوی فرزانگان به استان فارس اتفاق افتاد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در پی حادثه دلخراش درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان که در اردوی فرزانگان به استان فارس اتفاق افتاد، قلب جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان را جریحه‌دار نمود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این حادثه را به همه فرهنگیان خصوصا خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام اتحادیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون حادثه غم‌بار جان باختن و مجروح شدن جمعی از دانش‌آموزان و آینده‌سازان عزیز میهن اسلامی، موجب حزن و اندوهی سنگین گردید. نوجوانانی که برای آینده‌ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، به آن‌ها و امثالشان امید داشته و داریم.

با دل‌هایی سراسر اندوه و مالامال از حسرت، به همه بازماندگان خصوصا پدران و مادران داغدیده، همکلاسی‌ها و اولیاء و مربیان این دانش‌آموزان گرامی، تسلیت گفته و از خداوند علیم و قدیر، صبری جمیل و اجری بیکران، برایشان تمنا می‌کنیم.

انشاءلله حضرت حق، همنشینی با شهدا و صالحان را برای آن سفر کردگان و شفای کامل و التیام روحی را برای مجروحان رنج دیده، مرحمت فرماید.

انتهای پیام/ 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی پیام تسلیت صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
تسلیت