دونده ملی‌پوش اصفهانی در صورت بهبود مصدومیت، به ترکیب نفرات اعزامی برای مسابقات داخل سالن آسیا اضافه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فدراسیون دوومیدانی تغییراتی در لیست نفرات اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا اعمال کرد.

در لیست اولیه فدراسیون، حسن تفتیان (60 متر)، علی خدیور (400 متر)، امیر مرادی، مسلم نیادوست (800 متر و 1500 متر)، حسین کیهانی (3000 متر)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، علی ثمری (پرتاب وزنه)، سپیده توکلی (پنجگانه) و الهام کاکلی (400 متر)حضور داشتند.

با این‌حال تغییراتی در لیست اولیه انجام شد که بر این اساس کاکلی در این رقابت‌ها حاضر نخواهد شد و حضور توکلی نیز مشروط خواهد بود، ضمن اینکه رضا قاسمی نیز در ماده 60 متر فرصت همراهی تیم ملی را پیدا کرد.

قاسمی با مشکل مصدومیت مواجه است و در صورت بهبودی و انجام تمرینات، در ترکیب تیم اعزامی قرار می‌گیرد تا با حریفان آسیایی رقابت کند.

این دونده اصفهانی دوهای سرعت که سابقه دو دوره حضور در المپیک را دارد، اولین مدال دوی سرعت ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا را کسب کرده اما طی یک سال اخیر در رویدادهایی که شرکت کرده، نتوانسته رکوردهای قابل توجهی را به ثمر برساند.

فرزانه فصیحی بانوی ملی‌پوش اصفهانی نیز امیدوار بود در ماده دوی 60 متر در ترکیب تیم اعزامی جای بگیرد اما به گفته نایب‌رئیس فدراسیون دوومیدانی به دلیل ثبت رکورد پایین در مسابقات غرب آسیا، مورد اعتماد کادر فنی قرار نگرفت.

مسابقات داخل سالن آسیا اواخر شهریورماه سال جاری در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.