قائم مقام وزیر بهداشت خبر داد؛

مصدومان واژگونی اتوبوس وضعیت پایداری دارند

قائم مقام وزیر بهداشت گفت: مصدومان واژگونی اتوبوس به غیر از یک نفر وضعیت پایداری دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت اظهار کرد: به دلیل رسیدگی های انجام شده، خارج از صحنه تصادف هیچگونه مورد فوتی نداشتیم و یه غیر از یک نفر مابقی در شرایط پایداری قرار دارند.
وی ادامه داد: از ابتدای این حادثه، مصدومان با ۱۳ آمبولانس و 2 بالگرد به شهر داراب و شیراز منتقل شدند و آمبولانس های ما در ۹ دقیقه اول در محل حاضر بودند.

وی تصریح کرد: به دلیل رسیدگی های انجام شده خارج از صحنه تصادف هیچ گونه مورد فوتی نداشتیم و یه غیر از یک نفر مابقی در شرایط پایداری قرار دارند.

دکتر حریرچی گفت: یکی از مجروحان قطع اندام فوقانی و تحتانی، یکی دیگر از دانش آموزان قطع اندام فوقانی دارد، 2 مجروحی که آسیب در مهره کمر دارند و یکی دیگر از آن ها آسیب جدی از ناحیه صورت دیده است.

قائم مقام وزیر بهداشت اضافه کرد: رسیدگی همکارانمان در شهرستان داراب استان فارس بسیار خوب بوده اما اقدام ما باید پیشگیری از وقوع چنین حوادثی باشد.

وی بیان کرد: تصادفات سومین عامل مرگ بوده و هر ۳۰ دقیقه یکی از هموطنانمان در اثر آسیب های ناشی از تصادفات از بین میرود و سالانه ۷۶۸ هزار نفر مصدوم منتقل می کنیم.

انتهای پیام/ن

شرایط پایدار مصدومان واژگونی حادثه واژگونی اتوبوس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار