گروه بندی مسابقات فوتبال مدارس آسیا در شیراز اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عباس حاجی زاده رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره رقابت‌های فوتبال مدارس آسیا به میزبانی استان فارس و شهر شیراز گفت: ۹ تیم از کشور‌های کره جنوبی، چین، مالزی، تایلند، اندونزی، هندوستان، سریلانکا، ایران و منتخب فارس (ایران ۲) از ۱۵ شهریورماه در شیراز آغازگر رقابت‌های دانش آموزی فوتبال آسیا هستند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها ۱۷ شهریورماه با برگزاری آئین افتتاحیه آغاز به کار می‌کند، افزود: این مراسم با حضور، رئیس فدراسیون فوتبال مدارس آسیا و مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فارس از برگزاری این رقابت‌ها در ۲ گروه ۵ تیمی که شامل تیم‌های اندونزی و کره جنوبی و هندوستان و تایلند و منتخب فارس (ایران ب) و ۴ تیمی شامل ایران الف. و چین و مالزی و سریلانکا خبر داد و گفت: مکان برگزاری مسابقات فوتبال مدارس آسیا ورزشگاه حافظیه و بعثت تعیین شده و بازی‌ها از روز ۱۷ شهریورماه با بازی تایلند و هندوستان ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه و منتخب فارس و اندونزی ساعت ۱، ۶ در ورزشگاه حافظیه کلید می‌خورد.

 حاجی‌زاده با اشاره به اینکه از هر تیم حداقل ۲۰ بازیکن، ۶ مربی و کادر فنی، یک داور و ۲ نفر نیز به عنوان عضو مجمع عمومی انتخابی فدراسیون حضور دارند، بیان کرد: بیش از ۲۷۰ نفر دانش‌آموز در این دوره از رقابت‌های فوتبال مدارس آسیا حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به مدت ۸ روز به مصاف یکدیگر می‌روند، بیان کرد: آئین اختتامیه این دوره از مسابقات ۲۴ شهریورماه با حضور کلن دبیر کل فدراسیون بین‌المللی ورزش مدارس برگزار می‌شود.

رئیس اداره تربیت‌بدنی آموزش و پرورش فارس همچنین از برگزاری نشست مجمع عمومی انتخابی فدراسیون فوتبال مدارس آسیا در حاشیه این مسابقات خبر داد و گفت: این مجمع صبح روز ۱۷ شهریور با حضور اعضای آن که متشکل از نمایندگان کشور‌های حاضر در مسابقات به اضافه سنگاپور است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری مسابقات فوتبال مدارس آسیا در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار