مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از کشف ۳۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد محمدی فشارکی با اشاره به بازرسی بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه بازرسان سازمان غذا و دارو از دو واحد صنفی عطاری در اصفهان، اظهار داشت: در این بازرسی مجموعا تعداد ۶۴۷ عدد انواع کپسول چاقی و لاغری، قرص مخدر ترامادول و متادون، شربت متادون و قرص تقویت قوای جنسی غیر مجاز و قاچاق، جمعا به ارزش ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کشف، جمع آوری و جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی به بازرسی دیگری از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در این بازرسی تعداد ۳۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق، ‌ شامل انواع شامپو، رنگ مو و لوازم آرایشی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان پیرامون بازرسی مشترک بازرسان مدیریت بازرسی اصناف استان به همراه پلیس آگاهی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، گفت: تعداد ۴ دستگاه کولر گازی و ۵ دستگاه یخچال خارجی مظنون به قاچاق، ‌ به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

 

انتهای پیام/م

 

کشف لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.