رئیس شورای شهر تهران گفت: با توجه به رضایت شهروندان از این گونه مراکز تلاش خواهیم کرد تعداد مراکز عرضه دام را در سالهای آینده افزایش دهیم.

مراکز عرضه دام زنده در سال‌های آینده افزایش می یابدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن هاشمی رفسنجانی در حاشیه بازدید خود از مرکز عرضه بهداشتی دام در جایگاه منطقه 2 در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدیریت شهری همزمان با عید قربان اقدام به راه اندازی 25 جایگاه ثابت و غیرثابت جهت عرضه بهداشتی دام کرده است.

وی با اشاره به اقدام مدیریت شهری در خصوص راه اندازی چنین جایگاه‌هایی بیان کرد: فعالیت شهرداری در خصوص این مراکز قابل تقدیر است و در آینده منظم‌تر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین به استقبال شهروندان از مراکز عرضه بهداشتی دام در شهر تهران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان بوده ایم و  تلاش می‌کنیم این مراکز را افزایش دهیم.

هاشمی رفسنجانی گفت: جایگاههای عرضه دام مکان مناسبی برای عرضه بهداشتی دام برای شهروندان در اعیادی این چنینی شده است و در سالهای آینده تلاش خواهیم کرد تعداد جایگاهها را افزایش دهیم.

 

بازدید شهردار تهران از جایگاه عرضه دام زنده


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی- شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی - رئیس شورای شهر تهران، ناهید خداکرمی و زهرا صدراعظم نوری از اعضای شورای شهر تهران، ری و تجریش و همچنین مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران، صبح امروز از یکی از مراکز عرضه دام زنده در شهر تهران بازدید کردند.

نجفی شهردار تهران در بازدید از مرکز عرضه دام زنده در منطقه 2 ضمن اشاره به اقدامات شهرداری تهران در خصوص راه اندازی چنین جایگاه‌هایی در ایام ویژه از جمله عید قربان، محرم و اربعین اظهار کرد: این اقدامات در راستای تأمین سلامت شهروندان انجام می‌پذیرد.

وی گفت: خوشبختانه اقدامات شهرداری تهران موجب صرفه جویی در وقت شهروندان شده است.

انتهای پیام/

عرضه بهداشتی دام در 25 جایگاه ثابت و غیر ثابت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
فکر به حال قیمتش هم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
مرسی .
آخرین اخبار