عبدالحسن برزیده گفت: درگیر مراحل فنی سریال «پرواز در ارتفاع صفر» هستیم.

عبدالحسن برزیده کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص آخرین وضعیت ساخت مجموعه تلویزیونی «پرواز در ارتفاع صفر» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: درگیر مراحل فنی آن هستیم و مونتاژ آن تقریبا تمام شده است. از سویی کارهای ویژوال آن به صورت همزمان با صداگذاری و موسیقی در حال انجام است.

وی افزود: تم اولیه بخش موسیقی آماده شده و فکر می‌کنم حدود یک هفته آینده ساخت آن به پایان برسد. 

برزیده درباره آماده شدن سریال تا زمان تعیین شده اظهار داشت: قرار بود تا سی و یکم شهریور این مجموعه آماده شود که این اتفاق خواهد افتاد.

شایان ذکر است؛ این مجموعه که زندگی یک خلبان جنگنده نیروی هوایی را در دوران دفاع مقدس روایت می‌کند، با همکاری نیروی هوایی جمهوری اسلامی و در هفت قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تهیه و تولید می‌شود. قرار است این سریال، در هفته دفاع مقدس سال آینده از این شبکه به روی آنتن برود.

در این مجموعه به کارگردانی عبدالحسن برزیده و به تهیه‌کنندگی محمد نشاط، بازیگرانی چون علی عمرانی، شاهرخ استخری، عمار تفتی، سوگل خلیق، محمد عمرانی، حمیدرضا نیکدل، بهاره ریاحی، رضا رادمنش، حدیث تهرانی، مجید جعفری، پیام داداشیان، رضا مسعودی و ... بازی می کنند.

عوامل این سریال عبارتند از:

مدیرتصویربرداری: ایرج عاشوری، مدیرهنری: مشکین مهرگان، طراح صحنه: رضا دین محمدی، طراح لباس: مرجان گلزار، چهره‌پرداز: ایمان امیدواری، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان: پگاه جهاندار، برنامه ریز: ژرژ هاشم زاده، مدیر تولید: امیر نشاط، دستیار اول فیلمبردار: سیروس کفاش، جلوه‌های کامپیوتری: دکتر امیررضا معتمدی، مجری طرح نظامی: سرهنگ مجید جوشقانی، مدیرتولید نظامی: علی عنبرانی، مدیران تدارکات: امیرهوشنگ حسینی و شهرام شاهرخ.

 

انتهای پیام/

 

تولید پرواز در ارتفاع صفر به کجا رسید؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار