ساخت 290 مرکز بهداشت و پایگاه سلامت در همدان

استاندار همدان گفت: ۲۹۰ مرکز بهداشت و پایگاه سلامت استان همدان در حال ساخت است.

ساخت290 مرکز بهداشت و پایگاه سلامت در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد ناصر نیکبخت استاندارهمدان در مراسم افتتاح بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت الله قدوسی نهاوند و ۱۵۲ پروژه بهداشت و درمان استان همدان با اشاره به اینکه دکتر قاضی زاده هاشمی، سردار سلامت بوده و خدماتی که انجام داده بی سابقه است و جای قدردانی دارد افزود:با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی وکمبود بودجه در حوزه سلامت تاکنون کارهای ارزشمندی انجام شده است.

وی ادامه داد: هزارمیلیارد تومان از محل اجرای طرح تحول نظام سلامت، وارد همدان شده است.

استاندارهمدان خاطر نشان کرد: کسی شجاعت انجام این طرح را نداشت اما دکتر هاشمی با شجاعت و حمایت دولت طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد.
وی اظهار داشت: ۲۹۰ مرکز بهداشت و پایگاه سلامت در استان همدان در حال ساخت است که ۱۴۰ مرکز آن امروز به بهره برداری می رسد.

نیکبخت بااشاره به اینکه ۵۰ میلیارد تومان از ۶۰ میلیارد تومان بودجه بیمارستان شهید قدوسی نهاوند در دولت تدبیر و امید تخصیص یافت که جای قدردانی دارد، گفت: دکتر هاشمی دستور دادند که کادر بیمارستان تکمیل شود و دستور دادند دو پزشک متخصص اورولوژی و متخصص رادیولوژی بانوان در بیمارستان باشند.

استاندارهمدان با بیان اینکه از معاون وزیر راه وشهرسازی تقاضا دارم ساخت بیمارستان بهار و اکباتان و تویسرکان را تسریع کنند، گفت: اقدامات برای رفاه بیشتر مردم در حال انجام است.

در ادامه این مراسم دکتر محمد تقی سرداری متخصص بیهوشی به عنوان رئیس بیمارستان دولتی ۱۸۵ تختخوابی قدوسی نهاوند منصوب شد.

انتهای پیام/ج

مرکز بهداشت و پایگاه سلامت در همدان ساخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.