فرماندار ملایر از افتتاح 30 طرح بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

30 طرح بهداشتی در ملاير افتتاح مي‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رضایی، فرماندار ملایر پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای نظام پزشکی شهرستان ملایر با اشاره به سفر وزیر بهداشت به استان همدان در روز پنج شنبه 9 شهریورماه از سفر معاون ایشان به شهرستان ملایر برای افتتاح 30 طرح بهداشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با پیگیری‌های صورت گرفته نمایندگان و مسئولان به بار نشسته که بخشی اعظم این طرح‌ها ماحصل سفر سال گذشته وزیر بهداشت به ملایر بود.

وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز دندانپزشکی تخصصی در خیابان قائم‌مقام شهر ملایر، افتتاح دو درمانگاه روستای ازناو و همزمان 28 طرح و خانه بهداشتی در سایر روستاهای شهرستان است.

فرماندار ملایر خاطرنشان کرد: در ایام هفته دولت 208 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 81 میلیارد تومان در شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رضایی با اشاره به توانمندی‌های بالای فرهنگی و ظرفیت‌های مطلوب شهرستان ملایر گفت: این شهرستان در زمینه وجود پزشکان سرآمد است و امکانات مناسبی به شهروندان ارائه می‌شود.

رضایی بیان کرد: به خاطر تخصصی بودن این حرفه، تعهد بالایی بین پزشکان در برخورد با مردم وجود دارد، ضمن اینکه پزشکان به دلیل مشغله کاری فرصت حضور در حوزه‌های غیر تخصصی را کمتر پیدا می‌کنند.

 وی گفت: پزشکان این توان را دارند که بیشتر در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی و ... وارد شوند تا فعالیت‌های اجتماعی پزشکان بیشتر در جامعه دیده شود.

انتهای پیام/ ش

افتتاح طرح بهداشتی در ملاير

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.