مهلت ۱۵ روزه به عرضه کنندگان برند‌های غیرمجاز

فروشگاه‌هایی که از برند‌های خارجی استفاده می‌کنند ۱۵ روز مهلت دارند تا مجوز نمایندگی دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی پیرفلک دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: ۱۰۵ فروشگاه که اغلب در شهر‌های ساحلی مازندران قرار دارند از برند‌های غیرمجاز خارجی استفاده می‌کنند.


وی با بیان اینکه بسیاری از این فروشگاه‌ها از عناوین برند‌ها استفاده می‌کنند، ولی آن کالا را عرضه نمی‌کنند، گفت: این کار خلاف قانون است و با متخلفین برخورد قاطع و جدی شد.


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران افزود: این فروشگاه‌ها که عرضه‌کننده پوشاک، کیف و کفش هستند بدون اخذ نمایندگی، اقدام به نصب تابلو، درج عنوان و عرضه محصول می‌کنند.


پیرفلک افزود: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نظام صنفی ادارات ارشاد اسلامی، پلیس اماکن نیروی انتظامی و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در پیگیری تخلف این واحد‌ها وحدت رویه دارند.


وی گفت: تاکید کرد: در آخرین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهلت ۱۵ روزه برای این فروشگاه‌ها در نظر گرفته و اخطار کتبی ابلاغ شد.


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران گفت: واحد‌های متخلفی که موفق به دریافت نمایندگی نشوند بسته و اگر اسناد و مدارک مبنی بر خرید قانونی کالا نداشته باشند، همه محصولات توقیف و به انبار تملیکی منتقل می‌شود.


انتهای پیام/ع


عرضه کنندگان برند‌های غیرمجاز و مهلت ۱۵ روزه برای دریافت مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار