در مراسمی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ،شهدای دولت و شهید مدافع حرم محسن حججی در یاسوج گرامی داشته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس کل دادگستری استان در این مراسم که با حضور مسئولان استان در مسجد صاحب الزمان شهر یاسوج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس ،شهدای ترور و مدافعان حرم گفت:عزت، امنیت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی مدیون خون شهداست و همه وظیفه داریم قدردان شهدا و خانواده های معظم آنان باشیم.


حجت الاسلام مزارعی شهیدان رجایی و باهنر را مصداق بارز و کامل دلسوزان مردم، نظام و انقلاب برشمرد و افزود: این شهدا دلسوزانه همه سختیها و فشارها را به جان خریدند تا به مردم و نظام هر چه بهتر خدمت کنند.


وی با بیان اینکه شهید رجایی در جهت پیش برد اهداف انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد گفت: شهید رجایی با وجود اینکه نیروی ارتش رژیم ستمشاهی بود اما با جدا کردن مسیر خود از آن رژیم منحوس مرید شهید نواب صفوی و پا در رکاب جمعیت فدائیان اسلام بود.


رئیس کل دادگستری استان افزود: شهادت شهیدان رجایی، باهنر و شهید مدافع حرم محسن حججی ادامه مسیر سرخ خونین کربلا و استمرار فرهنگ نهضت عاشورای حسینی است.


وی با تشریح مهمترین ویژگیهای یک مسئول خوب و موفق در جامعه اسلامی گفت: ایمان و تقوی، ساده زیستی، احساس مسئولیت و مردمداری از مهمترین ویژگیهای آنهاست که هیچ مسئولی در نظام اسلامی بدون داشتن این ویژگیها موفق نمی شود.


حجت الاسلام مزارعی امنیت را زیربنا و رکن اساسی توسعه کشور و استان دانست و افزود: دستگاه قضایی استان آمادگی داردتا با رفاقت، همفکری و تعامل بیشتر دولت را برای توسعه همه جانبه استان همراهی و کمک کند.

 

انتهای پیام/د

الگو قرار دادن شهیدان رجایی وباهنر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.