امروزنسل جوان درفضای مجازی با تیر‌های استکبار جهانی مواجه است و می‌خواهند آن‌ها را در فضای مجازی و حقیقی با بیشترین همجه‌ها زمین گیر کنند.

نسل جوان با پناه به مسجد از تیر‌های استکبار جهانی در امان مانده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  حجت السلام محمد وفایی رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی در جمع ارکان مسجد که در تربت جام برگزار شد با اشاره برنامه ریزی دشمن برای جوانان گفت: امروز پناهگاه نسل جوان مسجد است و استکبار جهانی در فضای مجازی می‌خواهد این نیروی پرجوش اسلام را در فضای مجازی و حقیقی با بیشترین همجه‌ها زمین گیر کند.

حجت السلام وفایی افزود: امروز دغدغه اصلی خانوداه‌ها مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوانان است و مهمترین پایگاه که می‌تواند پاسخگوی این هجمه‌ها باشد و در مقابل استکبار ونیرو‌های داخلی آنان ایستادگی کندمسجد است.

وی با اشاره به برنامه ریزی استکبار جهانی برای تغییر ماهیت جامعه گفت: صهینویست جهانی ۴۷ سال پیش با آتش کشیدن مسجد الاقصی می‌خواست این پایگاه مردمی را از بین ببرد که کشور‌های اسلامی با نام گذاری این روز نگذاشتن این خباثت استکبار فراموش شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی ادامه داد: امروز جوانان انقلابی همانند شهید حججی‌ها که برای دفاع از حریم اسلام و اهل بیت جان و سر می‌دهند و درجهان موجی ایجاد کرده و در برابر استکبار جهانی ایستادند تربیت شده مساجد هستند.

وی افزود: در جامعه کذایی که خیلی از حریم‌های آن از بین رفته است جوانان مدافع حرم در دامن مسجد پرورش یافته و رشد کرده اند؛ مسئولان همت کنند مسائل فرهنگی مساجد بیش از گذشته پیگیری شود.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی با اشاره به رشد ابزار‌های رسانه‌ای جدید در جامعه بیان داشت: مسئولان مساجد از ابزار‌های جدید برای انتقال مفاهیم وجذب جوانان استفاده کنند و برنامه ریزی کنند مساجد به سمت هوشمند سازی حرکت شود.

حجت الاسلام وفایی گفت: کارکرد مسجد باعث دشمنی استکبار با این پایگاه شده است و می‌خواهد مساجد را تغییر وضعیت دهد وارکان مسجد باید با وحدت و همدلی توده مردم را به میدان بیاورند وبا برنامه‌های فرهنگی مساجد را متحول کنند.

انتهای پیام//س، ج.

 
 


امروز پناهگاه نسل جوان مسجد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.