معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقتدار ملت بزرگ ایران در کنار ناکامی برای تغییر در ساختار نظام جمهوری اسلامی مهمترین نگرانی دشمنان نظام اسلامی است.

اقتدار ملت ایران مهمترین نگرانی دشمنان نظام اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مظفر روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در ارومیه افزود: دشمنان نظام از طریق نفوذ برخی افراد برای تغییر افکار مردم به نفع دشمن و استحاله فرهنگی از طریق رسانه های دیداری، شنیداری و شبکه های مجازی تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: مهمترین تلاش دشمنان در بخش فرهنگی نیز آماده کردن فضا برای ارتباط دوباره با آمریکا بوده در حالی که این امر بارها از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری رد شده است.

وی با تاکید بر اینکه رابطه با آمریکا و همتایان او نتایج تلخی بر اساس تجربه های تاریخی داشته است، بر لزوم اهتمام همگانی در جامعه برای مقابله با حربه نفوذ دشمنان تاکید کرد و ادامه داد: آگاهی و اطلاع رسانی، دشمن شناسی، ژرف اندیشی و داشتن روحیه انقلابی از مولفه هایی است که برای مقابله با نفوذ دشمنان باید فصل الخطاب قرار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نفوذ افرادی نظیر کشمیری در سال های ابتدایی انقلاب موجب شهادت ذخایری چون شهیدان رجایی و باهنر شد، گفت: دولت شهید رجایی تجلی دولت کریمه و رفتار اسلامی بود و دشمنان تحمل آن را نداشتند.

استاندار آذربایجان غربی نیز گفت: این 2 شهید بزرگوار/ رجایی و باهنر/ در دوره کوتاه مدیریت خود در کشور مسیر اعتلای ایران را برای تمامی خدمتگزاران نظام ترسیم کردند.

قربانعلی سعادت افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری نیز خدمت به خاطر خدا را ویژگی بارز شهیدان رجایی و باهنر دانستند که نشان دهنده جایگاه والای این شهیدان است. 

مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر امروز، چهارشنبه، هشتم شهریور، با حضور استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مقامات استانی و علمای اهل سنت در حسینیه عاشقان علی ابن موسی الرضا (ع) ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اقتدار ملت ایران  نگرانی دشمنان نظام اسلامی است

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.