۶۷ طرح عمرانی در مرودشت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی برومندی نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۷ طرح عمرانی، گاز رسانی، آبرسانی، بهداشتی و درمانی با اعتبار بیش از ۹۷۰ میلیارد ریال امسال در هفته دولت در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید و یا عملیات احداث آن‌ها آغاز شد.


وی افزود: از مجموع ۶۷ طرحی که در هفته دولت امسال در شهرستان مرودشت به بهره برداری رسید، ۳۰ طرح آن مربوط به حوزه گاز رسانی است.


برومندی ادامه داد: از این تعداد طرح گاز رسانی که ۸۴۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، هشت طرح متعلق به روستا‌های بخش سیدان، هشت طرح مربوط به بخش مرکزی است و ۱۴ طرح به بخش درودزن تعلق دارد.


وی بیان کرد: علاوه بر این عملیات گاز رسانی به بخش کامفیروز مرودشت نیز آغاز شده است و بنا به اظهار پیمانکار این طرح، این پروژه ظرف مدت هشت ماه به اتمام خواهد رسید.


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در بخش درودزن شهرستان مرودشت مقدمات لازم برای گاز رسانی به ۳۵ روستا مهیا، پیمانکار آن انتخاب شده و در مرحله تجهیز کارگاه است.


گفتنی است علاوه بر این طرح‌های گاز رسانی، یک کارخانه خوراک دام و طیور نیز با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال و تولید روزانه ۷۰ تن خوراک دام در شهرک صنعتی فتح آباد مرودشت افتتاح شد.


کارخانه خوراک دام و طیور برای ۱۵ نفر به طور مستقیم و ۴۵ نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.


همچنین، ساختمان امور عشایری شهرستان مرودشت و ۲ خانه بهداشت در روستای فیروزی و آب انار این شهرستان به بهره برداری رسید.


شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از طرح گازرسانی در مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار