3 واحد صنعتی و تولیدی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در دزفول افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول در آئین افتتاح این طرح ها در شهرک صنعتی شماره 2 دزفول بیان داشت: برای راه اندازی واحد تولید نمای ساختمان روناش تولیدکننده فوم نمای بیرونی و تزئینات داخلی ساختمان با اشتغالزایی 10 نفر 22 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی طرح توسعه واحد تولید کارتن محمد با 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و 12 نفر اشتغالزایی را دیگر طرح تولیدی مورد بهره برداری به مناسبت هفته دولت در دزفول عنوان و اذعان کرد: کارخانه خوراک دام با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال نیز امروز در دزفول به بهره برداری رسید.
علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: ساخت مسجد امام رضا(ص) در شهرک صنعتی شماره 1 دزفول با کمک مالی 'علی تقی زاده' از خیرین این شهرستان آغاز شد.
وی در آئین بهره برداری از این واحدهای تولیدی بر حمایت دولت از بنگاه های کوچک اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش دولت پرداخت تسهیلات کم بهره به واحدهای تولیدی است تا این این بنگاه های اقتصادی بتوانند در چرخه تولید و اشتغال فعالیت کنند.
انتهای پیام/گ

طرح های صنعتی در دزفول افتتاح شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.