به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قائم موهبتی معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه شعب اقماری در خصوص ارائه خدمات هیچ تفاوتی با سایر شعب تامین اجتماعی ندارند، افزود: کارکنان شاغل در شعب اقماری آموزشهای لازم را اخذ کرده اند.
وی اظهار داشت: همچنین سطح دسترسی کارکنان شاغل در شعب اقماری تامین اجتماعی به سیستم اتوماسیون اداری به نحوی تعریف شده تا ارائه تمامی خدمات مطابق دستورالعملهای مربوطه از طریق شعب اقماری امکان پذیر شده است.
موهبتی گفت: خرداد ماه گذشته، توسعه خدمت رسانی شعب اقماری به تمامی ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شده است.
معاون امور استانهای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: صدور و تعویض دفترچه، ثبت نام بیمه شدگان اصلی و تبعی، دریافت لیست حق بیمه، فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران، رسیدگی به سوابق بیمه شدگان، تعهدات کوتاه مدت و غیره در شعب اقماری تامین اجتماعی انجام میشود.
انتهای پیام/