نوید محمودی گفت: بیش از ۳۰ درصد کار پیش رفته است و این مجموعه با نظر مدیران صدا و سیمای ایران برای شبکه ۲ سال جاری آماده پخش است.

سریال سایه‌بان ماه قوس از شبکه ۲ ایران پخش می‌شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «نوید محمودی» تهیه کننده و فیلمساز افغانستانی با اشاره به حضور فیلم «رفتن» در جشنواره‌های در کشورهای سوئد و استرالیا، گفت: این فیلم تاکنون در ۳۴ فستیول بین المللی حضور یافته است و به دلیل موضوع بین المللی آن با استقبال خوبی همراه بوده است.

محمودی با بیان اینکه این فیلم محصول مشترک بین ۲ کشور ایران و افغانستان است، خاطرنشان کرد:به دلیل اشتراکات فرهنگی و مشترکی که بین ۲ کشور وجود دارد هر اثر هنری که توسط افغان‌ستانی‌ها در رابطه با ایرانی‌ها و بلعکس ساخته می‌شود تأثیر هنری بین ۲ ملت را به همراه دارد.

این تهیه‌کننده افغانستانی با اشاره به مراحل تولید سریال سایه‌بان، گفت: بیش از ۳۰ درصد کار پیش رفته اسیت و این فیلم به نظر مدیران صدا و سیمای ایران برای شبکه ۲ و در آذر/ قوس سال جاری آماده پخش است.

قصه سریال «سایه بان» با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم ها و امیدهای زندگی آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان به نویسندگی سعید دولتخانی و جمشید محمودی آمده: « سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه ای کارگرنشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه های شان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در مواجهه با سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می دود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر؛ اما زخمی در راه است؛ زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه شان...»

سریال «سایه‌بان» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست و از بازیگران این مجموعه می‌توان به امین تارخ، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند، پریوش نظریه، مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی فر، محمد ولی زادگان،کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی، افشین اخلاقی، سینا مهراد، المیرا دهقانی، زهرا بهروزمنش و ... اشاره کرد.

فارس نوشت: بخشی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری (امیر موسوی)، طراح گریم (محمدرضا قومی)، تدوین (سپیده عبدالوهاب)، جلوه‌های ویژه بصری (علیرضا قادری اقدم)، مدیر صدابرداری (سعید بجنوردی)، طراح صحنه (امیرحسین باباییان)، عکاس (فتاح ذی‌نوری)، طراح لباس (مهرناز اکبری)، مجری طرح (شیما قنبری)، مدیر تولید (سامان شعشعه) و ... .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار