مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از برگزاری بیستمین جشنواره قصه‌گویی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ منیر صادقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی اظهار کرد: ۹۳ قصه‌گو در مراکز کانون پرورش فکری خراسان شمالی با یکدیگر رقابت کردند.

وی افزود: جشنواره قصه‌گویی در مراکز شماره یک و دو بجنورد، شیروان، اسفراین، راز و صفی‌آباد با دعوت از والدین و مسئولان برگزار شد و برگزیدگان مرحله نخست معرفی شدند.

صادقی اظهار کرد: در روزهای ۲۷ و ۲۸ شهریورماه جاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در بجنورد برگزار خواهد شد و قصه‌گویان بخش‌های آزاد، نوجوان، مادربزرگ‌ها و مربیان رقابت می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی تصریح کرد: در جشنواره قصه‌گویی امسال ۳۳ نوجوان، ۳۰ شرکت‌کننده آزاد، ۲۰ مربی و ۱۰ مادربزرگ به مرحله رقابت در سطح مرکز رسیدند.

صادقی گفت: قصه‌گویان شرکت‌کننده علاوه بر قصه‌گویی به زبان فارسی از زبان کردی و گویش تاتی نیز برای بیان قصه خود استفاده کردند و برخی از آن‌ها قصه‌گویی با ابزار را برای روایت خود برگزیدند.

وی اظهار کرد: قصه‌گویی در خراسان شمالی به‌عنوان فعالیتی مهم برای مخاطبین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمامی مراکز استان اجرا می‌شود و هرساله نیز قصه‌گویانی از خراسان شمالی به مراحل بالاتر راه می‌یابند.

انتهای پیام/آ

۲۷ و ۲۸ شهریورماه جاری مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی در بجنورد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.