به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ، شش پروژه ی عمرانی برق رسانی در شهرستان آرادان با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 684 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، در مراسم افتتاح همزمان پروژه ها که با حضور استاندار سمنان، فرماندار آرادان و جمعی از مسئولین برگزار شد ، شش پروژه ی عمرانی برق رسانی در شهرستان آرادان با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 684 میلیون ریال افتتاح شد.


این شش طرح برق رسانی شامل احداث شبکه و اصلاح و بهینه سازی تاسیسات توزیع برق است که در شهرستان آرادان افتتاح شد.


یک پروژه ی احداث دو هزار و 865 متر شبکه روشنائی جهت تأمین روشنائی معابر شهرک صنعتی یاتری با مبلغ 438 میلیون ریال، پروژه اصلاح و بهینه سازی 400 متر شبکه 20 کیلوولت در ابتدای روستای پاده با اعتبار 123 میلیون ریال، پروژه احداث یک هزار و 180 متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف دربلوار بسیج شهر کهن آباد با اعتبار 360 میلیون ریال، از جمله پروژه هایی هستند که در هفته دولت امسال افتتاح شدند.


پروژه ی احداث 340 متر خط 20 کیلوولت در مسیر پست معلم با هزینه 250 میلیون ریال ، پروژه ی تبدیل یک هزار و 205 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهداردر نقاط مختلف شهرستان با اعتبار 338 میلیون ریال و پروژه احداث ایستگاه هوایی توزیع برق در روستای ده سلطان به ظرفیت 125 کیلوولت آمپر با مبلغ 175 میلیون ریال نیز از جمله این طرح ها هستند.

 

انتهای پیام / ه


افتتاح طرح برق رسانی در آرادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.