مسابقات کشوری رکوردزنی با توپ در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: مسابقات قهرمان کشوری مهارت‌های فردی نمایشی با توپ (روپایی ویژه آقایان) به مناسب هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ۱۰ شهریورماه در شیراز برگزار می شود.

وی افزود: در مسابقات کشوری رکوردزنی با توپ از رقابت‌ها بیش از ۷۰ ورزشکار از سراسر کشور در سه آیتم نمایشی، سرعتی و زیگزاگ و در دو رده سنی زیر ۱۴ و بالای ۱۴ سال با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: این مسابقات از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۰ شهریورماه ۹۶ در محل خانه بسکتبال شیراز واقع در میدان صنایع با حضور برخی از ورزشکاران صاحب رکورد روپایی‌زن کشور در حضور رئیس کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش‌های همگانی و سایر مسئولان ورزشی خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس تصریح کرد: یک روز قبل از برگزاری این مسابقات نیز نخستین کارگاه توجیهی مربیگری رشته مهارت فردی در بازی لیوان‌چینی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی و با ارائه گواهی‌نامه معتبر به میزبانی شیراز برگزار می‌شود.

پاک‌فطرت همچنین از سخنان خود به نائب قهرمانی تیم منتخب رکوردزنی فارس در مسابقات کشوری اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که به میزبانی اردبیل برگزار شد، در بخش انفرادی حردان محمود کاویانی مقام اول هد زنی سرعتی، ایوب نیکنام مقام اول پرش از روی مانع ١٥ سانتی به صورت سرعتی و محمد نوالدینی مقام سوم بارفیکس سرعتی را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ن

رکوردزنی با توپ در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.