دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور، نهاده ها ، ماشین آلات و ادوات کشاورزی با حضور شرکت های برتر تولیدی استان های کشور در محل دائمی نمایشگاه های تخصصی آمل گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت: انواع مکمل‌های جدید طیور، دان مرغ و جدید‌ترین دستگاه‌ های مربوط به سامانه گرمایشی و سرمایشی واحد‌های دامی و طیور در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی تولیدات و ظرفیت‌ های استان‌های مختلف کشور و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولید کننده و مصرف کننده بدون واسطه و دلالی اعلام کرد.

اسلامی به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش طیور در کشور اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود ۶۰ درصد تولید مرغ گوشتی مازندران در این شهرستان تولید می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی آمل با بیان اینکه با برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور به دنبال تحقق دو دستاورد مهم اقتصادی و بخش آموزشی آن هستیم، افزود: با این اقدام به نوعی در تلاش هستیم تا فضای خالی و حلقه گم شده بین دانشگاه، صنعت و بازار برای افراد جویای کار برطرف و پر شود.

وی گفت: در این نمایشگاه ۴۸ غرفه  شرکت و واحد تولیدی بخش صنعت دام و طیور از استان‌های اصفهان، فارس، اراک، تهران، گلستان و مازندران در فضایی به مساحت حدود ۲ هزار متر مربع، توانمندی‌های و تولیدات خود را به نمایش می‌گذارند.

 مدیر جهاد کشاورزی آمل افزود: این نمایشگاه از ۷ شهریور تا ۱۰ شهریور  آذر صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرستان آمل برای بازدید علاقه‌مندان برپا است.

انتهای پیام/ م

آمل میزبان برگزاری دستاوردهای شرکت های برتر تولیدی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.