در پنجمین روز از هفته دولت ۶ طرح عمرانی در بخش خفر شهرستان جهرم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی  و آغاز به‌کار ساخت طرح‌های جدید عمرانی در پنجمین روز از هفته دولت گفت: عملیات اجرای طرح آبیاری تحت فشار در ۴۵۰ هکتار از باغ‌های روستای درمه بخش خفر از طرح‌هایی بود که در هفته دولت آغاز به‌کار کرد.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت گردآوری و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال اجرایی می‌شود، افزود: با انجام این طرح راندمان آبیاری در باغ‌های بخش خفر ۷۰ درصدی رشد دارد.


صحرائیان به افتتاح طرح بازسازی روستای قالینی بخش خفر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و انجام ۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع معابر اشاره کرد و ادامه داد: آغاز عملیات حفر یک حلقه چاه آب شرب برای آبرسانی به عشایر سایت اسکان بخش خفر را از دیگر طرح‌ها کلید خورده در شهرستان جهرم برشمرد.


فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اجرای عملیات اجرایی ۱۷ و نیم کیلومتر شبکه آبرسانی داخلی روستا‌های نعمت‌آباد و بالاشهر بخش خفر، اضافه کرد: این طرح با اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ ملیون ریال آغاز شده که با پایان این طرح مشکل کمبود آب ۶۵۰ خانوار رفع می‌شود.


صحرائیان بهره‌برداری از زیرسازی و آسفالت بلوار معلم خفر به متراژ ۱۲ هزار و ۸۲۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال، بازسازی جاده مسیر روستا‌های برایجان، حسن‌آقایی، محمودآباد و گاره به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و جدول‌گذاری، را از طرح‌های بهره‌برداری شده بخش خفر در هفته دولت عنوان کرد.


انتهای پیام/ت


بهره برداری از طرح‌های عمرانی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.