امام جمعه شیراز گفت: همه دستگاه‌ های اجرایی باید تلاش کنند تا نمونه شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت الله اسدالله ایمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در بیستمین جشنواره شهید رجایی در شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان و تبریک هفته دولت با اشاره به اینکه تمام دستگاه های اجرایی باید برای نمونه شدن تلاش کنند، بیان کرد: مسئولانی که در دوره مدیریت خود با وجود کمبود‌ها و مشکلات گام‌های موثری داشته اند شایسته تقدیر هستند.

همچنین ساسان تاجگردون رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس نیز در این مراسم بیان کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی برای انتخاب دستگاه‌های نمونه در ۲ بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام شده است.


وی تصریح کرد: پس از بررسی عملکرد تمام دستگاه ها، ۶ دستگاه شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس، شرکت گاز استان، شرکت آب و فاضلاب شیراز، دانشگاه علوم پزشکی فارس، بهزیستی و جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های نمونه استان در هر ۲ شاخص انتخاب شدند.

تاجگردون ادامه داد: در شاخص‌های عمومی نیز ادارات دارایی، برق منطقه‌ای و استاندارد و در شاخص‌های اختصاصی آب و فاضلاب روستایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور مالیاتی به عنوان دستگاه‌های نمونه معرفی شدند.

وی اضافه کرد: اداره کل آموزش و پرورش نیز در شاخص محور دولت الکترونیک و هوشمند سازی و اداره کل راه و شهرسازی و در شاخص تکرم ارباب رجوع به عنوان دستگاه‌های برتر، سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز به عنوان دستگاه برتر در شاخص اقتصاد مقاومتی دانشگاه علوم پزشکی فسا و اداره کل گمرکات استان فارس نیز ۲ مجموعه‌ای بودند که نسبت به پارسال به ارتقاء رتبه ویژه دست یافتند.

گفتنی است در این مراسم که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، از دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف و همچنین مدیران و کارمندان نمونه تقدیر شد.

انتهای پیام/ت

تلاش دستگاه های دولتی برای ارتقاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.