دبیر فدارسیون هندبال کشورمان گفت : تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان نمایش بسیار خوبی در تورنومنت قطر داشت.

رجبی : عملکرد نوجوانان فوق العاده بود / مشکلات هندبال همچنان پا برجاست محمد رضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مشکلات مالی این رشته بیان داشت : متاسفانه مشکلات همچنان باقی است و غیر از مبلغ بودجه چیزی دریافت نکرده ایم .

او درباره مسابقات لیگ هم گفت: ظرف چند روز آینده برنامه مسابقات لیگ و جدول را اعلام می کنیم تا مسابقات آغاز شود.

دبیر فدراسیون هندبال کشورمان در مورد عملکرد تیم ملی هندبال نوجوان ایران در تورنومنت قطر گفت : تیم ملی هندبال قطر چه در بخش پایه و چه در بخش بزرگسالان همواره سرمایه گذاری خوبی داشته و از بازیکنان و مربیان خارجی سود برده است . قطری ها در اردو ها و مسابقات زیادی شرکت می کنند با این حال آن ها نتوانستند از سد تیم ملی ما بگذرند.


او درباره کادر فنی و مسابقات پیش روی تیم ملی نوجوانان کشورمان عنوان کرد: سلیمی به عنوان سرمربی و فراهانی و اسماعیلی به عنوان مربی در این مسابقات تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان را همراهی کردند و اگر قرار باشد در مسابقات پیش روی نوجوانان که مقدماتی المپیاد نوجوانان آسیا است تغییری صورت بگیرد، آن را اعلام می کنیم .


دبیر فدراسیون هندبال کشورمان درباره عملکرد تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مسابقات جام باشگاه های جهان هم بیان داشت : نفت و گازی ها بازی های خوبی انجام دادند و برای حریفان قدرتمند خود زهردار بودند. آن ها مقابل قهرمان اروپا و نماینده تونس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در بازی آخر خود هم توانستند به برتری برسند و تیم هفتم جهان شوند.


رجبی افزود: پتانسیل هندبال بسیار بالاست و اگر توجه بیشتری به این رشته صورت بگیرد نتایج خوبی رقم می خورد . تیم نفت و گاز گچساران در این مسابقات بازیکن خارجی نداشت در حالی که تیم واردار مقدونیه از 12 بازیکن خوب بین المللی سود می برد . همچنین تیم اسپرانس تونس هم از بازیکنان خوبی مانند امین یوسفی نژاد ، بازیکن تیم ملی کشورمان سود می برد.


او در ادامه و درباره مسابقات سئول کاپ و عملکرد تیم ملی هم گفت: تیم ملی بزرگسالان ما شاید تنها تیمی باشد که بدون در اختیار داشتن یازده بازیکن چنین شرایطی دارد. متاسفانه به دلیل آن که برخی از تور ها و مسابقات اروپایی با رقابت های سئول کاپ همزمان شده بود، باشگاه های اروپایی حاضر نشدند که بازیکنان ملی پوش ما را در اختیار تیم ملی بگذارند و ما هم مجبور شدیم تنها با برگزاری 2 اردو و بدون یازده بازیکن به این مسابقات برویم البته باید بگویم این رقابت ها تنها برای آمادگی بود و مسابقات جدی نبود.


رجبی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان  تغییری ایجاد می شود یا نه، گفت : فعلا با حبیبی ادامه می دهیم و در اردو ها هم از حضور وی بهره می بریم . با این حال صحبت هایی از مربی خارجی شده است که اگر به جمع بندی و نتیجه برسیم اعلام می کنیم.


انتهای پیام /


اظهارات دبیر فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار