نشست دو روزه آموزشی ویژه دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر ۵ ناحیه مقاومت بسیج در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به اینکه احیای فریضه امربه‌معروف به معروف ونهی از منکر رسالت آحاد جامعه و مسئولان است،گفت: تحقق فریضه امربه‌معروف ونهی از منکر باید بوسیله دلسوزان جامعه  با تذکر لسانی و رویکرد ایجابی در دستور کار قرار گیرد.

موسی زارعی با بیان اینکه در راستای ابلاغ برنامه‌های بسیج، دوره دو روزه آموزشی دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر در روز‌ های ۷ و ۸ شهریور در شیراز برگزار می‌شود، بیان کرد: این گردهمایی آموزشی  با حضور دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر نواحی بسیج چهارگانه شیراز،  ناحیه بسیج شهرستان سپیدان  و با همکاری  سپاه پاسداران ناحیه ثارالله شیراز برپامی شود.

وی افزود: به دبیران امربه‌معروف ونهی از منکر حوزه‌های مقاومت بسیج محلات، اعضاء شبکه رضویون و دبیران پیشکسوت بسیج شهرستان‌های شیراز و سپیدان در این دوره آموزشی روش‌های لازم در راستای احیای این فریضه الهی آموزش داده می‌شود.


زارعی ادامه داد: شبکه رضویون بوسیله قرارگاه امربه‌معروف ونهی از منکر در نواحی بسیج تشکیل شده است، که وظیفه احیاء این فریضه الهی را دنبال می‌کنند و به‌ هیچ‌ عنوان رویکرد منفی در دستور کار نیست.


فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: در این دوره دو روزه کارگاه میدانی امربه‌معروف ونهی از منکر در نقاط شیراز اجرا می‌شود تا فراگیران شیوه‌ها و روش‌های این اقدام مهم در جامعه را نهادینه کنند.


انتهای پیام /ت


برپایی دوره آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.