استاندار اردبیل گفت: همکاری و همدلی و وفاق در بین مسئولان استان و نمایندگان مجلس در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل افزود: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و نیز رئیس کل دادگستری و مسئولان ارشد قضایی استان دو نعمت بزرگی در استان هستند که با تعامل و همدلی در کنار دولت در جهت پیشبرد اهداف خدمت رسانی و توسعه استان نقش بسزایی ایفا می کنند که این همکاری و همدلی و اتفاق در بین مسئولان استان و نمایندگان مجلس در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به خدمات دولت در استان افزود: دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات و توسعه و عمران استان به کار گرفته است و حوزه خدمت رسانی دولت وسیع است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: با مدیریت، درایت، تدبیر و اخلاق مداری استاندار اردبیل آرامش، امنیت و هم افزایی در استان را شاهد هستیم.

حجت الاسلام قاصدی ادامه داد: دولت علیرغم محدودیت های مالی تلاش ارزنده و خدمات شایسته ای انجام داده است و همه تلاش خود را برای کمک به دولت برای خدمت رسانی بیشتر به مردم به کار می گیریم و علاقه مندی خود را برای همکاری مضاعف اعلام می کنیم.

وی بیان کرد: هم وظیفه قانونی و هم وظیفه اخلاقی خود می دانیم که از این به بعد هم در کنار مدیران و مسئولان دولتی استان همکاری و تعامل برای خدمت بیشتر به مردم داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ح

دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات استان به کار گرفته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.