تکواندو کار زنجانی با 4 پیروزی و یک شکست مدال نقره قهرمانی نونهالان جهان 2017 را از آن خود کرد .

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حبیبی دبیر هیئت تکواندو استان زنجان گفت : سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان  با حضور 420 تکواندوکار (230 پسر و 190 دختر) از 45 کشور در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ برگزار شد.

وی افزود : شایان رستمی تکوانو کار زنجانی برای کسب مدال نقره این رقابت‌ها، ابتدا برابر «نیهاد عباسف» آذربایجان 31 بر 18 به برتری رسید، در ادامه رو در روی «وینای کومار» از هندوستان قرار گرفت و موفق شد در راند دو با نتیجه 37 بر 6 به پیروزی برسد. او در سومین دیدار «مصطفی منصور» نماینده میزبان 14 بر 12 از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

دبیر هیئت تکواندو استان ادامه داد : نماینده وزن 49- کیلوگرم تکواندو زنجان در مرحله نیمه نهایی و برای راهیابی به فینال این رقابت‌ها با نتیجه 14 بر 7 برابر «ناپات اسريتمونگ كول» تايلندی پیروز شد. شایان در فینال با « اميلو الفارو» از مکزیک در حالیکه مبارزات حساسی را پشت سر گذاشت، با توجه به اینکه نتیجه در راند سوم 11 بر 11 بود، مبارزات به راند طلایی کشید و با خطای نماینده کشورمان تکواندوکار مکزیک به مدال طلا رسید.

گفتنی است؛ هدایت تیم را محمدرضا یاری به عنوان سرمربی، محمد علوی از زنجان به عنوان مربی بر عهده داشتند .

انتهای پیام/آ

تکواندو کار زنجانی نایب قهرمان رقابت‌های قهرمانی جهان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.