کمربندی ۴۵متری خوی تا پایان سالجاری مسیر گشایی، و بخشی ازمشکلات ترافیک این شهر حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ شریف رئیس  شورای اسلامی شهر خوی در اولین نشست خبری با خبرنگاران این شهر گفت:تا پایان سال ۹۶  کمربندی ۴۵ متری خوی  مسیر گشایی خواهد شد ودر این صورت مشکلات ترافیک منطقه امام زاده ،شهانق و ورودی چالدران این شهر حل می شود.

وی درادامه درخصوص اهداف شورای شهر خوی  گفت:یکی از این اهداف تدوین برنامه وحرکت با برنامه می باشد که در این صورت از شهرداری انتظار داریم که برنامه ۵ ساله خود را هر چه زود تر تهیه و ارائه دهد.

رئیس شورای شهر خوی افزود:استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و مراکز علمی برای مطالعات وپیشرفت شهر جزء برنامه های دیگر شورای اسلامی دوره پنجم می باشد.

شریف اظهار داشت: رسیدن به درآمد پایدار خصوصا با جذب گردشگر باتوجه به ظرفیتهای گردشگری خوی وهمچنین افزایش میزان جذب سرمایه گذاری دراین شهر از دیگر رویکردهای شورای شهر خوی است.که مسلما این افزایش درآمد درخوی تاثیر زیادی در آبادانی این شهر و اقتصاد خانواده ها خواهد داشت.

رئیس شورای شهر خوی  در بخشی از سخنان خود با اشاره به بودجه شهرداری در سال ۹۶ گفت:  بودجه  شهرداری  در سالجاری ۷۵میلیارد تومان  است که از این مبلغ  ۱۵ میلیارد تومان در ۵ ماهه اول سالجاری تحقق یافته است.

وی اتحاد و همدلی بین مسئولان را از ملزومات پیشرفت وآبادانی در شهرها  دانست وگفت:این اتحاد در بین مسئولان  شهرستان خوی حاکم است ودر این زمینه از تمام مسئولان تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام/ح

رییس شورای شهر خوی از تحقق 15 میلیارد تومانی بودجه شهرداری این شهر در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.