به مناسبت هفته دولت 26 کیلومتر راه آسفالت روستایی در 6 روستای بخش مرکزی آبادان دوشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سعیدی زاده بخشدار مرکزی آبادان در مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت:برای زیرسازی، بهسازی و آسفالت روستاهای مدن، صیداویه، شلحه ثوامر، مغیطیه، ملاکه و آلبوعبادی 10 میلیارد و 932 میلیون ریال از اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های بخش مرکزی هزینه شد.

بتول سعیدی زاده افزود:با بهره برداری از این طرح ها 2 هزار و 84 خانوار با جمعیتی بالغ بر هشت هزار و 932 نفر از راه مناسب روستایی بهره مند شدند.

وی اظهار کرد :آسفالت راه روستایی بعد از اتمام طرح های گازرسانی، آب و برق در روستاها اجرا شد تا شاهد کنده کاری دستگاه های حفاری در سطح خیابان های روستاها نباشیم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه آبادان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رجایی و باهنر گفت:دولت توجه دولت خاصی برای برطرف کردن کاستی های شهرستان آبادان بخصوص مناطق روستایی دارد.

امیرحمزه بزرگی نیا افزود:با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای شهرستان آبادان آینده خوبی برای به حداقل رساندن مشکلات شهری پیش بینی می شود.

بخش مرکزی آبادان در جنوب شهرستان آبادان واقع و از شمال به تالاب بین المللی شادگان از جنوب به اروندرود از شرق به خلیج همیشه فارس و از غرب به شهرستان خرمشهر منتهی می شود.

بخش مرکزی آبادان دارای سه دهستان و 26 روستا و شهر چوئبده است.

انتهای پیام /د

بهره برداری از 26 کیلومتر راه آسفالت روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.