مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز از بازگشایی شهربازی پاداد این کلانشهر تا یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا فکوریان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز با بیان اینکه روند بازسازی سیستم برق شهربازی پادادشهر اهواز در حال انجام است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود این شهربازی تا یک ماه آینده بازسازی شود.
وی علت تعطیل شدن شهربازی پادادشهر اهواز در اواسط مردادماه امسال را خطرناک بودن سیستم برق و صدور دستور تعطیلی این شهربازی از سوی دادستانی اعلام کرد و بیان داشت: سیستم برق این شهربازی بسیار فرسوده و مستهلک بود که با دستور دادستانی تعمیر و اصلاح این سیستم در دستور کار ما قرار گرفت.
فکوریان تصریح کرد: با توجه به میزان فرسودگی سیستم برق شهربازی تصمیم بر این شد که کل شبکه برق را از سیستم زیرزمینی تا اتاقک‌ها براساس استانداردهای ملی کاملا بازسازی کنیم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز اذعان داشت: قرارداد بازسازی سیستم برق این شهربازی منعقد شده و پروژه توسط پیمانکار مربوطه در حال انجام است.
این مقام مسئول افزود: پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه آینده، کار بازسازی و ایمن‌سازی سیستم برق شهربازی به پایان برسد و شهربازی بازگشایی شود.
انتهای پیام/گ

شهربازی اهواز بزودی بازگشایی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.