نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : رسالت پیامبر اسلام ( ص ) با تبیین توحید آغاز و با امامت و ولایت کامل شد و به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت این استان با تشریح اهمیت مسئله ولایت و عید غدیر گفت : رسالت پیامبر اسلام با تبیین توحید آغاز و با امامت و ولایت کامل شد و به پایان رسید و این سیر تاریخی تبلیغ دین نشان دهنده جایگاه عید غدیر خم است.


وی به ویژگی های شخصیتی امام علی (ع) نیز اشاره کرد و ترویج معارف و سیره علوی را سبب تقویت باورهای دینی جامعه دانست.


محمدرضا سوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر ستاد دهه امامت و ولایت نیز در این نشست اهتمام مسئولان بخصوص شهرداری ها و اصناف استان در آذین بندی و همکاری با جشن های مردمی این دهه را خواستار شد.


جمعی از مدیران و معاونان دستگاههای اجرایی و نهادهای فرهنگی استان هم در این نشست برنامه های خود را در این دهه تشریح کردند.


گفتنی است ، اجرای برنامه نمایشی بازسازی واقعه غدیر در شاهرود، گرمسار و سرخه، قربانی بیش از یک هزار راس گوسفند در روز عید قربان در شهرستان های استان،اعزام و سخنرانی مبلغان و مداحان در آئین های مختلف ،برگزاری نشست های تخصصی و کارگاهی با موضوع غدیر شناسی ، جشن های مختلف مساجد و محلات ،راه اندازی کاروان های فرهنگی عید تا عید، تولید و پخش حدود 130 عنوان برنامه تلویزیونی، رادیویی و خبری در صدا و سیمای مرکز استان از شاخص ترین برنامه های این دهه در استان است.


انتهای پیام / ه


جزئیات نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.