از دومین مجموعه شعر عاطفه آقاخانی با نام "آغاز یک تکرار" در سالن اجتماعات شهید حیاری شهرستان شوش رونمایی بعمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در مراسمی با حضور شریف احمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، مرتضی جمشیدی، رئیس واحد فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وحید کیانی، مدیرمسئول انتشارات الیما، و جمعی دیگر از علاقه‌مندان به ادب دومین اثر عاطفه آقاخانی رونمایی شد.
شریف احمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، بیان کرد: نویسندگان و شاعران ما در شهرستان شوش داستان‌ها و مجموعه‌های شعری متعددی خلق کرده‌اند که این آثار ارزش چاپ و نشر را دارند و باید به این موضوع توجه بیش تری شود و در راستای حمایت مالی از چاپ این آثار قدم گذاشت.
وحید کیانی، مدیر مسئول انتشارات الیما، ضمن اعلام رونمایی از کتاب شعری به نام بچه‌های شوش نوشته مجاهد چنانی در 2 هفته آینده، رونمایی از کتاب "آغاز یک تکرار" را یک رخداد زیبا و کار بسیار خوب قلمداد کرد و اظهار داشت: شعرهای عاطفه آقاخانی بسیار خوب و نوید بخش هستند.
عباس رضایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شوش، نیز اراده و پشتکار عاطفه آقاخانی و سایر نویسندگان و شاعران این شهرستان را تحسین کرد.
همچنین عاطفه آقاخانی صاحب این کتاب و تعدادی از شاعران این شهرستان به خواندن شعر پرداختند.
کتاب "آغاز یک تکرار" اثر عاطفه آقاخانی در ٦٤ صفحه و مشتمل بر ٤٠ اثر در قالب شعر سپید توسط انتشارات الیما اهواز به چاپ رسیده است. این کتاب پس از کتاب « دلتنگی‌های قلب خسته‌ام » دومین اثر وی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/گ

رونمایی از کتاب شعر در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.