معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «مقاومت خندقیان» خاطرات حماسه جاویدان عملیات «پد خندق» در دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛    صادق خاک نژاد  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این کتاب بخشی از خاطرات رزمندگان استان در عملیات پد خندق بوده که توسط فتحعلی بزرگمهر نژاد که خود نیز در این عملیات حضور داشت، گرد آوری و با حمایت واحد فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری استان به چاپ رسیده است.

وی افزود: عملیات پد خندق از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس است که در روزهای پایانی دفاع مقدس اتفاق افتاد و تحسین مقامات مسئول و بویژه آیت الله هاشمی رفسنجانی را در پی داشت.

معاون حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با مراسم رونمایی از این کتاب و به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی برنامه شب خاطره آزادگان استان نیز برگزار می‌شود.

وی با توجه به لزوم ثبت خاطرات دفاع مقدس و سیاست‌های حوزه هنری در این بخش اهمیت مقوله آموزش را یادآور شد و افزود: با برنامهریزی قبلی و هماهنگی‌های صورت گرفته سه کارگاه آموشی ثبت خاطرات دفاع مقدس نیز فردا دریاسوج برگزار می‌شود.

خاک نژاد ادامه داد: کارگاه «شناخت گونه‌ها وقالب‌های نوشتاری برآمده از خاطرات دفاع مقدس» با حضور محمد قاسمی پور، مهدی کاموس و سردار علی ناظری به همراه نشست نقد کتاب «حرمان فاو» زندگینامه شهید محمد لطیف فر نیز فردا صبح و عصر در محل کنگره سرداران شهید استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم رونمایی از کتاب «مقاومت خندقیان» فردا یک شنبه راس ساعت 18 در سالن اجتماعات کنگره سرداران شهید استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.