تيم فوتبال سپاهان كه تعطيلات 5 روزه را پشت سر می‌گذارد از روز دو‌شنبه 6 شهريور‌ماه تمرينات خود را برای آمادگی حضور در جام حذفی و ادامه ليگ برتر فوتبال از سر خواهد گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال سپاهان که تعطیلات 5 روزه را پشت سر می‌گذارد از روز دو‌شنبه 6 شهریور‌ماه تمرینات خود را برای آمادگی حضور در جام حذفی و ادامه لیگ برتر فوتبال از سر خواهد گرفت.

سپاهان در آخرین دیدار خود در لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان سپید‌رود رشت بود که به تساوی بدون گل دست یافت و با تک امتیاز این بازی و 6 امتیاز از 5 هفته لیگ در رده دهم جدول قرار گرفت.

طلایی‌پوشان در جام حذفی با قرعه نسبتاً سختی مواجه شده‌اند و باید در یکی از روز‌های 16، 17 یا 18 شهریور‌ماه در ورزشگاه نقش جهان از صنعت نفت آبادان پذیرایی کنند؛ شاگردان زلاتکو کرانچار در هفته ششم لیگ برتر نیز روز پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه در اهواز مهمان فولاد خوزستان هستند.

گفته می‌شود محمود قائد‌رحمتی که به دلیل مصدومیت چند ماهی از میادین دور بود با بهبودی می‌تواند از این هفته در تمرینات گروهی طلایی‌پوشان حاضر شود؛ طبق تخمین کادر پزشکی سپاهان مسعود حسن‌زاده دیگر مصدوم این تیم نیز می‌تواند از اوایل آبان‌ماه پا به توپ شود.

 

انتهای پیام/م

 

تمرينات طلايی‌پوشان با بازگشت محمود قائد‌رحمتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.