فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت :با تلاش محیط بانان منطقه یک فرد متخلف به جرم شروع به شکار آهو در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ سعید حقیقی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اعلام این خبر گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست منطقه حین گشت وکنترل در منطقه فیله خاصه سهرین با یک گروه سه نفره متخلفین که در پی شکار آهو بودند مواجه و اقدام به دستگیری یک نفراز متخلفین کردند و دونفر از آنها با استفاده از تاریکی شب از محل متواری که شناسایی شده وبه زودی دستگیر خواهد شد.
حقیقی افزود :ازمتخلفین یک قبضه اسلحه ته پرساچمه زنی تک لوله و5 عدد فشنگ تک گلوله و چارپاربه همراه یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه شکارچیان دستگیرشده ازمتخلفین بومی استان می باشند گفت : پرونده تخلف این متخلفین تشکیل و تحویل مراجع قضایی گردید .

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان در پایان افزود: متخلفین هشدارهای ما را جدی گرفته و دست از تهدید گونه های حیات وحش بردارند چرا که در صورت مشاهده تخلف این اداره کل مطابق قانون با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ن

دستگیری یک متخلف به جرم شروع به شکار آهو در منطقه شکارممنوع فیله خاصه زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.