کاظم اولیایی به حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال به جای قریب واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این روزها احتمال استعفای حسین قریب از هیئت مدیره استقلال به گوش می رسد و از سوی دیگر گفته می شود کاظم اولیایی جانشین قریب در هیئت مدیره استقلال است در همین راستا با او صحبت کردیم تا از صحت و سقم این مسئله آگاه شویم.

کاظم اولیایی در واکنش به حضور در هیئت مدیره استقلال به خبرنگار ما گفت: معتقدم مشکل باشگاه استقلال، مشکل انتخاب افراد نیست و این باشگاه ایراد ساختاری دارد. ساختار استقلال باید همانند باشگاه های بزرگ دنیا واقعی باشد تا مجمع، هیئت مدیره و مدیر عامل را انتخاب کند.

او ادامه داد: باید با مشکل استقلال که  ساختاری است، برخورد جدی شود، امیدوارم وزیر ورزش و جوانان بپذیرد که به عنوان رئیس مجمع باشگاه استقلال، جلسه ای را بازیکنان، مدیران و هواداران تشکیل دهد تا در نهایت هیئت مدیره متخصصی را انتخاب کند.تا زمانی که مشکل باشگاه استقلال ریشه ای حل نشود، این رفتن و آمدن های من و دیگران سودی در پی نخواهد داشت زیرا در غیر این صورت  با نام افراد بازی و تجربه آنها بیهوده خرج می شود.

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:بنابراین از وزیر ورزش و جوانان مصرانه می خواهم که با تشکیل مجمع واقعی، هیئت مدیره دلسوز و حرفه ای را به راس کار بیاورد.

انتهای پیام/

توضیحات اولیایی در مورد وضعیت باشگاه استقلال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار