مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه از آزادی سه محکوم مالی با حمایت خیران این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سید علا الدین نقیبی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه گفت: با پیگیری های دادستان و کمک خیران این شهرستان زمینه آزادی این محکومان مالی غیرعمد از زندان فراهم شد.

وی با بیان اینکه برای آزادی این سه زندانی مالی 282 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شد ادامه داد: 200 میلیون ریال از این مبلغ از سوی ستاد دیه آذربایجان شرقی تامین و پرداخت شد.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت خیران برای آزادی محکومان مالی غیر عمد گفت: هم اکنون یک زندانی با 20 میلیون ریال بدهی مالی چشم انتظار کمک های بی منت خیران و مردم نیک اندیش برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده است.

نقیبی از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک های نقدی مردم برای آزادی زندانیان خبرداد و گفت: شماره کارت های بانکی این انجمن به شماره 6037991899910743 نزد بانک ملی و شماره کارت بانکی 6274121940030935 نزد بانک اقتصاد نوین آماده دریافت کمک هاست.

با کمک خیران و تلاش های انجمن حمایت از زندانیان مراغه و در قالب طرح ها و برنامه های مختلف خیرخواهانه، از ابتدای سال تاکنون زمینه آزادی 32 زندانی مالی غیرعمد فراهم شده است.

بیش از 400 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می برند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت   282میلیون و 500 هزار ریال برای آزادی سه زندانی مالی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.