شورای شهر یزد برای انتخاب جمالی نژاد بعنوان شهردار عصر امروز رای گیری می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رییس شورای پنجم شهر یزد گفت: اعضای این شورا از بین 42 گزینه برای تصدی شهرداری یزد مهدی جمالی نژاد را به عنوان گزینه نهایی برگزیده اند و عصر امروز(شنبه) برای قطعی شدن این انتخاب، رای گیری می شود.

غلامعلی سفید افزود: توافقات با جمالی نژاد شهردار سابق اصفهان برای پذیرش مسئولیت شهرداری یزد صورت گرفته اما هنوز رای گیری نهایی شورا انجام نشده است.

رییس شورای شهر یزد خاطرنشان کرد: توافق کلی میان اعضای شورا برای انتخاب جمالی نژاد بعنوان شهردار یزد وجود دارد اما باید تا حصول رای اعضای شورا صبر کرد.

مهدی جمالی‌نژاد پیش از این شهردار اصفهان بوده و در 31 خرداد 1394 با 19 رای موافق و 2 رای ممتنع اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان شهردار اصفهان منصوب شده.

وی دانش آموخته دکترای برنامه ریزی شهری از دانشگاه اصفهان و مدیران جوان استان اصفهان است که تاکنون سمت های مختلفی در استانداری و شهرداری اصفهان برعهده داشته است.

 لازم به ذکراست؛ اعضای شورای شهر یزد، یکم شهریور جعفر امین مقدم را به عنوان سرپرست شهرداری یزد انتخاب کرده بودند.

انتهای پیام/ص

شورای شهر یزد برای انتخاب جمالی زاده بعنوان شهردار رای گیری می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۷:۳۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
قدر شهردار خوب اصفهان را بدانيد شهردار بدون حاشي بود مدير و مدبر بود در اين 2 سال چند ماه که سکاندار شهرداري اصفهان بود پرژهاي خيلي خوبي را از صفر تا صد رسانيد و پرژهاي نيم کار را تمام کرد. لبخند که بر لب داشت هميشه يک دنيا ارزش دارد.