مسابقات تیروکمان قهرمانی استان گرامیداشت هفته دولت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

برگزاری مسابقات تیروکمان قهرمانی استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مسابقات تیروکمان قهرمانی استان گرامیداشت هفته دولت با حضور 50 شرکت کننده در سایت تیروکمان مجموعه ورزشی سردار شهید شمسی پور همدان برگزار شد که در پایان در رشته ریکرو آموزشی بانوان مهسا وفاصفتبه عنوان قهرمانی دست یافت و زهرا خلیلی و مهدیس مسعودی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رشته ریکرو آموزشی آقایان محمد مهدی زارعی و محمد حسین حاجیلو به ترتیب اول و دوم شدند و آریا روزبه و امیر حسین حیدری مشترک سوم شدند.

در رشته ریکرو نیمه حرفه ای بانوان فاطمه نوروزیان، فاطمه جاوید فر و زهرا شکوهی فر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته ریکرو نیمه حرفه ای آقایان مجتبی شهگو اول شد، محمد جواد حضرتی در رده دوم ایستاد و مصطفی بهرامی آرش آرستی مشترکا سوم شدند.

در رشته ریکرو حرفه‌ای بانوان مهسا محمودی و مهناز قره باغی به ترتیب اول و دوم شدند مه گل صدوقی و لاله پورغیاثیان مشترکا در رده سوم ایستادند.

در رشته ریکرو حرفه‌ای آقایان مرتضی شاکری، محمد فراهانی و مهدی گلزاریان پور به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته کامپوند حرفه ای بانوان رویا عبدالرحمنی و الهه جاوید حائز رتبه های برتر شدند و در کامپوند حرفه‌ای آقایان مهدی کهوند، سید مصطفی حسینی و رضا سلیمی به ترتیب اول تا سوم شدند.

مراسم اختتامیه این رقابتها با حضور منعم مدیر کل ورزش و جوانان، مهندس یاری رئیس هیات تیروکمان استان، الفتیان کارشناس اداره کل ورزش و جوانان، روزبه رئیس اداره ورزش نهاوند، خانم دکتر تاج بخش نایب رئیس بانوان و جمعی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد و به نفرات هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

انتهای پیام/ص.ف

اعلام نتایج مسابقات تیر و کمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.