در مسابقات تیر و کمان رنکینگ کشور شیوا بختیاری از همدان به عنوان سوم دست یافت.

عنوان سومی بانوی همدانی در مسابقات تیر و کمان رنکینگ کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مرحله دوم مسابقات تیروکمان رنکینگ کشور در زمین چمن ورزشگاه 19 مهر بجنورد پایان مسابقات تیروکمان رنکینگ کشور با حضور کماندارانی از 17 استان کشور برگزار شد.

این مسابقات در دو رشته ریکرو و کامپوند در دو بخش بانوان و آقایان در روز های پنجشنبه و جمعه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید .

در رشته کامپوند بخش بانوان راحله فارسی از استان البرز قهرمان شد و سارا تبیان از فارس و شیوا بختیاری از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش آقایان نیز مهرداد فلاحی از اصفهان قهرمان شد و امیر کیایی از تهران و نیما محبوبی از مازندران مقام دوم و سوم را ازآن خود کردند .

همچنین در رشته ریکرو و در بخش بانوان ، خانمها مهسا بدخشان و پارمیدا قاسمی هر دو از تهران و سمانه رمضانپور از یزد به ترتیب اول تا سوم شدند .

در بخش مردان هم متین سبزی از لرستان ، فواد آبادی از البرز و علی مرزوقی از جزیره کیش عناوین اول تا سوم را بدست آوردند . این رقابت ها در هشت مرحله برگزار می شود و مرحله سوم آن شهریور ماه در استان مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار