نخستین بیمارستان خصوصی مجهز به شبکه فیبر نوری غرب کشور در ارومیه راه اندازی می شود.

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان بین المللی میلاد فردا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  با بیان اینکه فاز اول این بیمارستان با ۱۰۰ تخت خواب در حال اتمام بوده  و به زودی راه اندازی خواهد شد گفت: فاز 2 و سه نیز با ۳۰۰ تخت خواب و در بخش فوق تخصصی تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

کامران جمشیدی گفت: اين مركز درمانى برای نخستین بار در کشور احداث می شود که با شبکه فیبر نوری مجهز بوده و از لحاظ الکترونیکی نیز قابلیت ارتباط با بیمارستان های دنیا را دارا است.

وی افزود: بیمارستان بین المللی میلاد فردا با زیر بنایی به مساحت 45هزار متر مربع هزار متر مربع یکی از مجهز ترین و تخصصی ترین بیمارستان های کشور با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است که تمامی استاندارد های فنی نیز در حوزه سلامت و ساخت آن رعایت شده است.

وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این بیمارستان برای هزار نفر نیروی متخصص اشتغال ایجاد خواهد شد افزود: اجرای این پروژه در جهت توسعه و اشتغال زایی استان نقش بسیار مهمی را ایفا خواهد کرد.

مدیر عامل بیمارستان بین المللی میلاد فردا مهم ترین هدف از تاسیس این بیمارستان را توریسم درمانی عنوان کرده و گفت: متاسفانه آذربایجان غربی به لحاظ کمبود تخت خواب های بیمارستانی یکی از استان های کم برخوردار کشور است، همچنین نبود بخش فوق تخصصی در این استان سبب مهاجرت بیماران داخلی و خارجی از این استان بوده است که این بیمارستان با احتساب تمامی دغدغه های استانی در سه فاز ۱۰۰ تخت خوابی و ۳۰۰ تخت خوابی فوق تخصصی به بهره برداری خواهد رسید.

جمشیدی در خصوص روند ساخت این پروژه اظهار کرد: آغاز عملیات بیمارستان بین المللی میلاد از سال ۸۹ کلید خورده و در سال ۹۰ با خریداری زمینی به مساحت ۴۵ هزار متر مربع شروع به کار کرده و از سال ۹۲ با حمایت کامل دولت تدبیر و امید، وزارت بهداشت، استاندار آذربایجان غربی این پروژه با روند سریع به کار خود ادامه داده است.

انتهای پیام/ب

نخستین بیمارستان خصوصی مجهز به شبکه فیبر نوری غرب کشور در ارومیه راه اندازی می شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
ساخت کلینیک های تخصصی دندانپزشکی با محوریت جراحی لثه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
ساخت کلینیک های تخصصی دندانپزشکی با محوریت جراحی لثه