ساخت 200 چمن مصنوعی در روستاهای بالای 50 خانوار

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از ساخت 200 چمن مصنوعی در روستاهای بالای 50 خانوار استان خبر داد و گفت: سعی داریم این پروژه‌ها را با همکاری بنیاد مسکن، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اجرا کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید محمدتقی علوی گفت: 46 هیات ورزشی در رشته‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از این هیات‌ها بسیار فعال، و برخی غیر فعال هستند، افزود: قصد داریم تا فرصتی برای فعال شدن به هیا‌های غیر فعال بدهیم و اگر فعال نشده و برنامه خاصی از آنها دیده نشد، حذف خواهند شد.

وی به هدفگذاری اداره کل ورزش در خصوص برنامه‌های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت اشاره کرد و افزود: برخی از برنامه‌های ما بلند مدت است که باید برنامه‌ریزی مطلوب برای نتیجه قابل قبول را در مورد آنها داشته باشیم.

این مسوول یکی از برنامه‌های بلند مدت اداره کل ورزش و جوانان استان را هدفگذاری برای حضور در بازی‌های 2020 عنوان کرد و بیان داشت: هدفگذاری برای حضور در بازی‌های 2018 جاکارتای آسیا نیز یکی از اهداف میان مدت این اداره کل است.

علوی از شناسایی و ساماندهی حدود 30 ورزشکار استان در رشته‌های مختلف برای حضور در بازی‌های 2018 جاکارتا خبر داد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و هدفگذاری درست شانس موفقیت ورزشکارانمان را در این بازی‌ها بالا ببریم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توسعه و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای توسعه و ارتقای ورزش استان، از ساخت 300 چمن مصنوعی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه‌ها به منظور کمک به ارتقای ورزش در برنامه چهار ساله ورزش استان دیده شده است.

وی ساخت 200 چمن مصنوعی در روستاهای بالای 50 خانوار استان را از دیگر پروژه‌های مهم و مورد توجه عنوان کرد و بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده سعی داریم این پروژه‌ها را با همکاری بنیاد مسکن، استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا کنیم.

این مسوول توسعه ورزش استان را نیازمند توجه و حمایت آن توسط مسوولان و دیگر دستگاه‌ها دانست و گفت: باید سعی کنیم زمینه حضور و حمایت خیرین از ورزش را در استان فراهم کنیم.

علوی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری همیشگی اصحاب رسانه با مسوولان ورزش، گفت: امیدواریم اینبار نیز رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی مطلوب بتوانند در زمینه فراهم کردن حضور خیرین در عرصه ورزش و توسعه آن کمک‌کار ما باشند.

 

انتهای پیام/ش

شناسایی و ساماندهی حدود 30 ورزشکار استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.