در نخستین روز تست انتخابی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بیش از ۱۲۰ بازیکن علاقمند فوتبال برای محک زدن خود در تست شرکت کردند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ تست انتخابی بازیکنان رده سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال عصر شنبه در زمین چمن شماره یک ورزشگاه نفت و گاز گچساران آغاز شد.

نحوه تست گیری تیم فوتبال در این فصل به دلیل استقبال بالای علاقمندان با تشکیل چند تیم و برگزاری مسابقه آغاز شد و با تعویض ترکیب‌ها براساس پست‌های تخصصی که از سوی بازیکنان اعلام شده بود به صورت جدی مورد آنالیز مربیان و سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران قرار گرفتند.

بهمن فرازمند، مهراب شهبازی، حسن عنبریان، آرش هوشمندی، سعید قنواتی و حمید کمایی شش مربی بودند که به دعوت باشگاه در کار هماهنگی و آنالیز بازیکنان با داریوش یزدی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران همکاری داشتند.

نکته جالب توجه در این تست انتخابی حضور بسیاری از بازیکنان رده‌های سنی جوانان، امید و زیر ۲۳ سال از شهر‌ها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان‌های همجوار بود که با شور و نشاط خاصی برگزار شد.

برگزاری مرحله نخست انتخاب بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تا ۲ روز دیگر ادامه دارد و پس از آن اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به اردوی ۱۰ روزه آماده سازی اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.