فرماندار قوچان از ارتقا فرمانداری درجه ‌دو به درجه یکم در شهرستان قوچان خبر داد .

ارتقا فرمانداری قوچان به درجه یکبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  علیرضا قامتی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قوچان به مناسبت هفته دولت گفت: در شهرستان قوچان حوزه‌های پزشکی، وزارت علوم، شبکه های ارتباطاتی, مخابراتی و اینترنتی توفیقات خوبی در سطح کشور کسب کرده‌ است.


قامتی افزود :یکی از اهداف اصلی برنامه دولت , برنامه‌ای ۱۰ ساله و به‌صورت زیرساختی در حوزه‌های عمرانی می باشد.

وی با اشاره به اعتبارات ماده ۱۸۰ در دوسال گذشته در این شهرستان گفت : پروژههای مبادی ورودی تا پل نشاط بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا می باشد.

فرماندار قوچان افزود :تامین تجهیزات و پروژه های اجرایی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حوزه های شبکه بهداشت و درمان به کار رفته است.

وی از افزایش 3 برابر گاز رسانی در مناطق روستاها در این شهرستان خبر داد و گفت : ما توانستیم در طول چهار سال گذشته ۱۴۰ روستا را از ۱۵۷ روستای این شهرستان گازرسانی داشته باشیم

علیرضا قامتی گفت: در بحث آبرسانی روستاها از مجموع ۳۰۰ روستای استان خراسان رضوی کمتر از ۱۰ روستا از طریق تانکر آب رسانی می شود.


فرماندار قوچان گفت :مهمترین بحث و دغدغه های مسولین شهرستان قوچان در زمینه اشتغال می باشد که با بررسی های انجام شده توسط استان قوچان جزو سه شهر برتراست که در تسهیلات اشتغالزایی قدمهای مثبتی برداشته است.
 

انتهای پیام // ح. خ


 


ارتقا فرمانداری شهرستان قوچان از درجه دو به یک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.