پاسور تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: اگر صحبت جوانگرایی است چرا باید بازیكنان هم سن ما در اردو تیم ملی باشند اما ما نباشیم؟

شبنم علیخانی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در واكنش به لیست جدید تیم ملی والیبال بانوان، گفت: شبنم علیخانی به هر دلیلی ، آسیب‌دیدگی، مشكل روحی، مشكل جسمانی یا هر چیز دیگری از تیم ملی خط خورد و به مسابقات فیلیپین نرفت. این درست است و من اصلا دلم نمی‌خواهد درباره آن صحبت كنم ، هرچند گفتنی درباره آن زیاد است!

وی ادامه داد: حرف من این است كه درست است یك تورنمنت را بنا به صلاحدید كادر فنی در تیم ملی نبودم اما در حال حاضر و در شرایطی كه نزدیك به سه هفته استراحت كرده‌ام و آسیب‌دیدگی‌ هم اگر داشتم رفع شده است، مشكل روحی هم به گفته برخی ها ندارم، چرا نباید برای مسابقات پیش رو به تیم ملی دعوت شوم؟

علیخانی خاطرنشان كرد: اگر مشكل سن و سال من است ، باید بگویم كه من و نگار كیانی هر دو بازیكنانی هستیم كه با برخی نفرات دعوت شه هم‌سن و سالیم. پس به دلیل سن بالا نبوده كه دعوت نشده‌ایم. نمی خواهم به گذشته برگردم اما اگر صحبت جوانگرایی است چرا باید بازیكنان هم سن ما در اردو باشند اما ما نباشیم؟

پاسور جوان تیم ملی والیبال ایران گفت: این برای تك تك بازیكنانی كه دعوت نشده اند سوال‌برانگیز است. اگر بحث بی انگیزگی و خستگی است سه بازیكنی كه در حال حاضر دعوت شده‌اند، تمام این سال‌ها هم‌پای ما در مسابقات برون‌مرزی و لیگ حضور داشتند.

وی افزود: البته بحث من این نیست كه چرا آن سه بازیكن دعوت شده‌اند. بلكه سوال اصلی من این است كه دلیل دعوت نشدن ما چیست؟ آن سه بازیكن باید در تیم ملی باشند. تیم ملی جای ‌آن‌ها و حق‌شان است. سوال این است كه چرا ما دعوت نشدیم.

علیخانی ادامه داد: تیم ملی حق بازیكنانی است كه سال‌های سال برای تیم ملی زحمت كشیده‌اند و اگر منطقی نگاه كنیم از لحاظ سنی هم در شرایط بدی نیستند. این موضوعات برای ما سوال برانگیز و ناراحت كننده است.

ملی‌پوش والیبال بانوان ایران افزود: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای هر بازیكنی افتخار است و برای ما كه سال‌ها با تمام توان و انرژی برای این تیم زحمت كشیدیم امروز نباید با این برخورد مواجه شویم و در شرایطی به بهانه جوان‌گرایی ما را كنار بگذارند كه دیگر بازیكنان دعوت شده هم‌سن و سال ما هستند.

انتهای پیام/

واكنش پاسور تیم ملی والیبال به لیست جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار