نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : مسئولان استان همدلی و هماهنگی خود را حفظ کنند و بدانند هدف نهایی، خدمت به مردم است.

تاکید امام جمعه تبریز بر حفظ وحدت بین مسئولان آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم  نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در جلسه شورای اداری استان به مناسبت آغاز هفته دولت افزود:کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها ، همدلی و یکصدا شدن به پیشرفت استان کمک خواهد کرد.


وی گفت : اختلاف نظر در بین مسئولان طبیعی است، اما انتظار داریم وقتی بحث توسعه استان به میان می‌ آید، همه یک حرف بزنیم و پیشرفت استان را همه با هم مطالبه کنیم.


امام جمعه تبریز سلامت اعتقادی و اخلاقی، روحیه خدمت به خلق، عدالت طلبی، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد را از جمله شاخصه های دولت اسلامی برشمرد و تصریح کرد : مدیران استان از جوانان انقلابی حمایت کنند و در هر اداره‌ ای هستند مواظب آنها باشند چرا که این جوانان انقلابی هستند که در روزهای حساس و بحرانی به درد نظام می‌ خورند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد : از اصحاب رسانه و خبرنگاران نیز که در انعکاس عملکرد و تلاش مسئولان در خدمت رسانی به مردم همت می کنند تشکر می کنم و از آنان می خواهم از اطلاع رسانی درباره این خدمات ارزشمند مضایقه نکنند.


استاندار آذربایجان شرقی نیز در این جلسه به تشریح عملکرد دستگاه های اجرایی استان در 4 سال گذشته پرداخت و گفت:هیچ مدیری بدون داشتن صداقت ، صراحت ، قاطعیت انقلابی و رعایت اعتدال موفق نمی شود و مدیران ما باید با پرهیز از سیاست زدگی باقانون گرایی به خدمت جانانه به مردم بپردازد.


اسماعیل جبارزاده افزود: در 4 سال سال گذشته خدمات زیادی انجام شده است که یکی از آنها ارتقای شاخص امنیت است .


وی گفت: در حالی که قبلا شاهد سرقت ها متعدد از جمله سرقت از موزه ی آذربایجان ،موزه قرآن و کتابت و سرقت چشم نوترونی دانشگاه تبریز بودیم و تا حال نیز موفقیتی در پیدا کردن اشیای نفیس آنها نشده است ولی در سایه همدلی دستگاه های امنیتی ،نظامی و انتظامی ضریب امنیت ارتقا یافته است.

 

استاندار خاطرنشان کرد : در سایه این امنیت سرمایه گذاران زیادی به فعالیت در استان راغب شده اند و ما دست هر سرمایه گذاری را که برای فرزندان این آب و خاک اشتغال ایجاد کند می بوسیم.


جبارزاده گفت : درخواست 80 درصد مردم نیز مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر بود که با تلاش و همدلی دستگاه های مربوطه از پایان 94 آذربایجان شرقی به استانی عاری از معتاد متجاهر تبدیل شده است.


وی افزود: در سالهای 92 و 93 ده ها واحد بحرانی داشتیم که با تلاش شبانه روزی این واحدها به کمتر از 10 واحد رسیده اند و در حال حل مشکلات این واحدها نیز هستیم.


استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد : ایجاد امنیت غذایی و رساندن ذخیره گندم از یک هفته به یک سال ، افزایش زمین های کشاورزی تحت آبیاری مدرن از 67 هزار به 90 هزار هکتار با 33 درصد افزایش و افزایش 36 درصدی مکانیزاسیون در بخش کشاورزی از جمله این اقدامات بوده است.


اسماعیل جبارزاده افزود:ارتقای شاخص های آموزشی و کیفی در آموزش و پرورش و دانشگاهها و رتبه های برتر کنکور از استان ما ، ارتقای شاخص های سلامت و تحت پوشش رفتن کل جمعیت استان با بیمه سلامت و کاهش هزینه های بیمارستانی به ویژه در بیمارستان های خصوصی نیز از خدماتی است که به مردم قدرشناس استان داده شده است.


وی گفت: پوشش شبکه آب و فاضلاب روستایی به 60 درصد رسیده و بیش از 700 روستا گاز رسانی شده و 99 درصد مسکن های مهر نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.


رییس شورای اداری استان خاطرنشان کرد : در 4 سال گذشته شرکت های خدمات رسان مثل آب و برق و گاز طرح هایی به ارزش 11 هزار میلیارد تومان اجرا کرده اند.


وحدتی نماینده مردم بستان آباد و تیکمه داش در مجلس نیز گفت: مدیران دولتی و نمایندگان مجلس در کنار هم برای خدمت رسانی به مردم تلاش میکنند و باید این همکاری افزایش یابد و مانیز در مجلس برای پیگیری و حل مشکلات مردم استان تلاش می کنیم.


در این جلسه از پوستر نمایشگاه فناوریهای ربع رشیدی که آبان ماه در تبریز برگزار می شود و آغاز به کار سایت ثبت نام این نمایشگاه رونمایی شد.


همچنین از مدیران و کسانی که در حوزه انتخابات ،امنیت ،پلیس فتا ،مدیران برتر ،حوزه عمرانی و راه اندازی یک کارخانه ی مس تلاش کرده بودند تجلیل شد.

 

انتهای پیام/خ

بیش از 80 درصد مردم خواستار  مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.