فرمانده سپاه عاشورا گفت: یکی از وظایف و رسالت های مهم و اصلی نخبگان و فرهیختگان هر جامعه، گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌ های حاکم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار سرتیپ دوم پاسدار غلام عسکر کریمیان در آئین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان شبستر، گفت:اگر نخبگان داخلی پس از دستورات و سخنرانی‌های رهبری دست به کار نشوند، دشمن دست به کار شده و سخنان رهبری را بر اساس میل و هدف خود، تفسیر و معنی می‌ کند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تولید قدرت برای نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: تولید قدرت برابر با بازدارندگی است و یکی از راهکارهای تولید قدرت، خوب عمل کردن، گوش دادن و به هنگام عمل کردن به اوامر رهبری است.

وی افزود: مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی ثابت می کند هر جا در کنار رهبری بوده‌ایم موفق عمل کرده ایم و اکنون نیز وحدت و انسجام همراه با تقویت روحیه استکبار ستیزی و شهادت طلبی نقطه قوت و اقتدار نظام اسلامی است.

کریمیان با بیان اینکه یکی از اهداف دشمن بی تفاوت کردن مردم به ویژه جوانان نسبت به اوضاع کشور است، گفت: باید همچون شهدا در همه عرصه‌ ها وارد عمل شده و نسبت به هویت و اساس نظام بی تفاوت نباشیم و با روحیه و عمل جهادی پای انقلاب بایستیم.

وی به نقش مهم و تعیین کننده نخبگان و فرهیختگان جامعه در پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف و رسالت های مهم و اصلی نخبگان و فرهیختگان هر جامعه، گفتمان سازی و تبیین اصول و آرمان‌ های حاکم است.

کریمیان ادامه داد: اگر نخبگان داخلی پس از دستورات و سخنرانی‌های رهبری دست به کار نشوند، دشمن دست به کار شده و سخنان رهبری را بر اساس میل و هدف خود، تفسیر و معنی می‌ کند.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مشکلات مردم در بحث معیشت است، اظهار کرد: رهبر فرزانه انقلاب چندین سال پشت سر هم بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید داشته اند، اما به علت غفلت مسئولان، دشمنان در این عرصه تلاش کردند.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه دشمنان با همه توان وارد عرصه نبرد نرم با ایران شده ‌اند و مسیر حرکت و نفوذ دشمن روشن است، گفت: همانند دوران دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی توان و آمادگی کافی برای مقابله با دشمن را دارد در حالی که مسئولان نهادهای ذیربط به علت غفلت‌ها نمی‌ توانند ظرفیت‌ها را عملی کنند.

کریمیان اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس مردم با احساس تکلیف دینی و آگاهی تمام در جبهه ها حضور یافتند و امروز نیز اگر شرایطی به وجود بیاید مردم، آرمان‌ های انقلاب را به منافع شخصی خود ترجیح می‌ دهند.

در این مراسم با قدردانی از زحمات سرهنگ جعفر رزمی، سرهنگ محمد رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان شبستر معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

عمل به فرامین رهبری، تولید قدرت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.